Splošni pogoji
Vsebina spletnih strani trgovina.juno.si je last Juno, Natalija Koželj s.p., Jocova ulica 41, 2000 Maribor, Slovenija (v nadaljevanju: Juno s.p.). Z uporabo spletnih strani trgovina.juno.si uporabniki sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja. Juno s.p. in uporabniki s splošnimi pogoji urejajo tudi medsebojne obveznosti pri nakupih v spletni trgovini trgovina.juno.si. Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo.
Juno s.p. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletnih straneh trgovina.juno.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.
1. Omejitev odgovornosti
Juno s.p. ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletnih strani trgovina.juno.si in vanje vključenih vsebin. Juno s.p. si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletnih strani brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.
Juno s.p. si prizadeva predstaviti kar najbolj točne in ažurne informacije, toda morebitnih napak na straneh trgovina.juno.si glede cen, dobavnih rokov, opisov izdelkov idr. ne izključuje. Kupec blaga, kupljenega v spletni trgovini trgovina.juno.si, ima pravico do vračila ali reklamacije.
2. Omejena pravica uporabe
Obiskovalci lahko vsebine spletnih strani trgovina.juno.si uporabljajo izključno v osebne in nekomercialne namene. Vsebine so avtorsko zaščitene. Kakršnakoli druga uporaba, npr. kopiranje spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov je brez dovoljenja Juno s.p. prepovedana.
3. Registracija uporabnikov
V spletni trgovini trgovina.juno.si se lahko prijavite kot registriran uporabnik. Vsebine spletne trgovine so dostopne tudi anonimnim uporabnikom. Registrirani uporabniki v postopku registracije posredujejo zahtevane podatke. Vsak registriran uporabnik dobi svoje uporabniško ime in geslo, ki je tajno. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo s svojim uporabniškim imenom in geslom upravljal izključno sam oz. od njega pooblaščena oseba. Vsak uporabnik samostojno odgovarja za vsebine, ki jih vpiše na straneh trgovina.juno.si.
4. Zaščita zasebnosti
Podatki, ki jih uporabnik posreduje preko obrazcev na straneh trgovina.juno.si ali kako drugače (preko e-maila, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Osebne podatke bo Juno s.p. varovala ter preprečevala njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Juno s.p. za prenose vseh osebnih podatkov uporabnika uporablja tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij, poslanih z naročili.
Vaše osebne podatke zbiramo skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov. Podatke obdelujemo samo za namene spletne trgovine. Shranjeni so varno na našem strežniku. Več o varstvu osebnih podatkov tudi v Pravilniku o zasebnosti.
Ko kupujete v naši spletni trgovini o vas zbiramo osebne podatke, ki ste jih vpisali ob registraciji. S prijavo na e-novice pa soglašate, da se osebni podatki, ki ste nam jih posredovali uporabljajo za posredovanje elektronskih sporočil. Odjavo od e-novic lahko posredujete na e-poštni naslov info@juno.si.
Podlage, na katerih zbiramo vaše osebne podatke:
– vaša izrecna privolitev – občasno vas bomo morda zaprosili za privolitev za uporabo vaših osebnih podatkov za enega ali več namenov;
– ko je to potrebno za naše zakonite poslovne interese – uporaba vaših osebnih podatkov nam pomaga upravljati in izboljševati naše poslovanje. Prav tako nam uporaba vaših osebnih podatkov omogoča, da je naša komunikacija z vami bolj relevantna in prilagojena vam ter da je vaša izkušnja z našimi storitvami in izdelki učinkovita in uspešna.
5. Postopek naročila oz. nakupa
Na spletni strani trgovina.juno.si je možen nakup izdelkov, predstavljenih v spletni trgovini trgovina.juno.si.
Naročilo v spletni trgovini trgovina.juno.si je oddano, ko uporabnik prejme avtomatsko elektronsko obvestilo. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema.
V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi ali da naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo uporabnik obveščen po elektronski pošti ali telefonu.
Juno s.p. lahko naročilo zavrne in o tem obvesti kupca. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.
6. Cene
Vse cene so v evrih (EUR).
Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila. Cene veljajo do objave novega cenika v spletni trgovini trgovina.juno.si.
Juno s.p. ni davčni zavezanec identificiran za namene DDV v Sloveniji, zato se DDV ne zaračunava.
7. Načini plačevanja v trgovina.juno.si
Za kupce v Sloveniji so možni naslednji načini plačila:
-nakazilo na naš bančni račun:
Plačilo izvedete na naš bančni račun. Prosimo, da za sklic uporabite vašo številko naročila. Vaše naročilo ne bo odpremljeno, dokler sredstva ne bodo nakazana na naš račun.
Naziv računa: Juno, Natalija Koželj s.p., Jocova ulica 41, 2000 Maribor
Št. računa TRR: SI56 0431 0024 1106 769
Naziv banke: NovaKBM d.d., Ulica Vita Kraigherja 4, Maribor;
– plačilo po povzetju;
– plačilo preko PayPal (pri plačilu preko Paypal-a boste preusmerjeni na PayPal stran, kjer boste izvršili plačilo).
8. Dostava
Za dostavo je zaračunan pavšalni znesek glede na kraj dostave (država).
Juno s.p. ne prevzema odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljalca. Cenik dostave lahko Juno s.p. kadarkoli spremeni. Prav tako lahko Juno s.p. izbere drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo učinkoviteje izvedeno.
9. Dobavni rok
Rok dobave blaga je 2-7 delovnih dni. Rok dostave je lahko daljši, če izdelka ni na zalogi. Na to je kupec opozorjen.
10. Pritožbe
V primeru težav ali pritožb nas lahko kupci kontaktirajo po elektronski pošti na info@juno.si ali po pošti na naš naslov.
11. Garancija in stvarna napaka
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. V primeru, da kupljen izdelek ne deluje ali ni brezhiben, lahko kupec pri prodajalcu uveljavlja pravico do garancije ali stvarne napake.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki pisno obvesti prodajalca. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
12. Pravica do odstopa od nakupa
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artikla prodajalcu sporoči, da odstopa od nakupa, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od nakupa potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@juno.si.
V primeru odstopa od nakupa potrošnik prejeti artikel pošlje po pošti na naslov prodajalca: Juno, Natalija Koželj s.p., Jocova ulica 41, 2000 Maribor, Slovenija.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga (43.d.čl. ZVPot).
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od nakupa, je strošek vračila artiklov. Nepoškodovan artikel v originalni embalaži je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od nakupa.
Potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od nakupa ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
V primeru odstopa od nakupa podjetje najpozneje v 14 dneh po prejemu vrnjenih artiklov kupcu vrne prejeto plačilo.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
13. Postopek nakupa
Kupec na spletni strani poišče in izbere artikle in njihove atribute (barva, velikostna številka in drugo), ki jih želi kupiti. Te artikle doda v košarico in nakup nadaljuje z zaključkom nakupa. V zaključku nakupa vnese osebne podatke in naslov dostave, izbere način dostave in plačila, ki so na voljo ter zaključi nakup. Pred zaključkom nakupa ima kupec možnost preveriti vsebino košarice in ostale stroške (poštnina, provizije), ki bodo všteti v kupnino. Potem kupec dobi obvestilo po elektronski pošti o sprejetem naročilu. V kolikor se izkaže, da zaloga ni bila točna in artikla ni na zalogi, bo prodajalec kupca o tem obvestil in kupec se lahko odloči, da odstopi od nakupa in naročilo stornira (delno ali v celoti). Če blago ni več dobavljivo, lahko prodajalec zavrne naročilo kupca, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Juno s.p. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Juno s.p. nima na zalogi.